Yritysesittely

Hei hyvät asiakkaat!

Olen Mammas.fi verkkokaupan uusi onnellinen omistaja, Noora. Mammasin yrittäjäksi ryhtyminen tarkoittaa minulle yhden pitkäaikaisen unelman toteutumista ja odotankin jo innolla mitä kaikkea uutta ja mahtavaa tämä tuokaan tullessaan. Lupaan, että energiaa ja innokkuutta ainakin riittää=)! Yrittämisen lisäksi minulla on kotona kaksi ihanaa tyttöä, ekaluokkalainen ja pienempi taapero. Hekin omalta osaltaan auttavat tekemään jokaisesta päivästä mielenkiintoisen ja erilaisen kuin eilinen. Meidän perheen hulinoista voi lukea enemmän sivuilta mammablogi.fi ja Nooran Narinat. Sinne vaan seuraksi, vertaistueksi ja myötäelämään ruuhkavuosien rumbaa.

Mammas.fi on vielä melko nuori verkkokauppa ja kasvamme ja kehitymme koko ajan. Pyrimme laajentamaan ja monipuolistamaan valikoimaamme askel askeleelta. Tarkoituksenamme on palvella teitä, hyvät asiakkaat, parhaalla mahdollisella tavalla tarjoten teille kaiken sen, mitä odottava ja imettävä äiti vain voi tarvita ottaakseen kaiken irti tästä ihanasta elämänvaiheesta. Jotta onnistuisimme tässä, siihen tarvitsemme myös teidän apuanne. Jos sinulla on mielessä risuja tai ruusuja, koit että kaupastamme puuttuu jotain tai haluat muuten vain tarjota vinkkejä ja kehitysideoita, laita ihmeessä viestiä. Minut tavoittaa parhaiten sähköpostiosoitteesta asiakaspalvelu@mammas.fi. Kaikista vinkeistä otetaan vaari=)!

Mukavia ostoshetkiä kaikille ihanille odottaville ja imettäville äideille. Muistakaa nauttia täysin rinnoin tästä ainutlaatuisesta ja kerrassaan ihanasta elämänvaiheesta.

Terkuin,

Mammasin Noora



Liity mukaan Mammasin VIP-ryhmään

Haluatko saada tietoa ensimmäisenä huipputarjouksista ja ALE-kampanjoista? VIP-ryhmäläisenä saat tietoosi kaikkein parhaat alennukset sekä osa tarjouksista ilmoitetaan vain tälle ryhmälle. Tule mukaan!.
Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Maksutavat

Mammas.fi verkkokaupassa ovat käytössä Klarna Checkoutin ja Checkout Finland Oy:n tarjoamat maksutavat:

  • Verkkomaksut (yleisimmät verkkopankit)

  • Visa / Visa Electron

  • Mastercard
  • Neocard

  • Kännykkämaksu
  • Joustoraha (osamaksu)
  • Klarna-lasku

Lue lisää Checkout-maksupalvelusta henkilöasiakkaille: http://checkout.fi/home/henkiloeasiakkaat.html

Kuitti tilauksesta ja maksusta on ladattavissa tilausseurannan sivuilta tai kirjautumisen jälkeen Oma Tili -sivulta.

Toimitustavat

Mammas.fi verkkokauppa käyttää lähetysten toimittamiseen Posti Oy:n palveluita. Toimitustapa valikoituu tuotteiden koon ja painon mukaan.
Toimitamme lähetyksiä vain Suomen ja Ahvenanmaan alueille.

Hinnat

Voimassa oleva hinta on ilmoitettu verkkokaupassamme. Hinnat on merkitty euroissa. Mammas.fi verkkokauppa pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

Toimituskulut

Lähetyskulut kaikkialle Suomeen ovat alkaen 5,90 euroa. Valittavana on mahdollisesti myös lisämaksullisia vaihtoehtoisia toimitustapoja, kuten kotiinkuljetus.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan toistaiseksi vain Suomeen ja Ahvenanmaalle.

Toimitusaika

Tilaukset pyritään toimittamaan postiin jo tilauspäivänä, kuitenkin viimeistään kahden arkipäivän kuluessa tilauksesta. Jos jokin tilaamasi tuote on loppunut, ilmoitamme siitä sinulle mahdollisimman pian. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pidempiaikaisesti loppu emmekä pysty saamaan sitä kohtuullisen ajan kuluessa, tilaus voidaan toimittaa osissa.

Reklamaatio ja viallinen tuote

Mikäli ostajalle toimitetaan väärä tuote tai tuote on vaurioitunut, asiakkaan on ilmoitettava tästä myyjälle (Mammas.fi) mahdollisimman pian. Tuotteen voi palauttaa reklamaation jälkeen annettujen ohjeiden mukaisesti. Uusi tuote postitetaan asiakkaalle mahdollisimman pian.

Palautus- ja vaihtolomake:  http://www.mammas.fi/page/7/palautus-ja-vaihto-ohj...

Vaihto- ja palautusoikeus (peruuttamisoikeus)

Kaikilla tuotteilla on täysi 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeuden määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tilattu tuote on vastaanotettu. Peruuttamisoikeuden määräajan noudattamiseksi riittää, että asiakas lähettää ilmoituksen peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. Palautus on tehtävä viipymättä. 

Mikäli olet valinnut maksutavaksi Jouston (joustorahan) tai Klarna laskun ja mikäli tuote palautetaan myöhään tai mikäli tästä maksutavasta aiheutuu muita kuluja (mm. viivästymiskorko), ei Mammas.fi vastaa näistä kuluista vaan palauttaa asiakkaalle ainoastaan tuotteen ostohinnan.

Mammas.fi ei myöskään vastaa mahdollisten muiden osamaksuista johtuvien maksujen kuluista. 

Palautusoikeuden käyttämiseksi asiakkaan on ehdottomasti ilmoitettava meille päätöksestä peruuttaa tilaus / tehdä palautus palautus- ja vaihtolomakkeella. 

Palautuslomake on ehdottomasti täytettävä ennen palautuksen lähettämistä.

Mikäli tilaus palautetaan kokonaan hyvitetään myös postimaksu (5,90€). Mikäli asiakas on tilannut tuotteita niin että toimituskulu on ollut hänelle ilmainen (yli 100 euron tilauksissa), jonka jälkeen asiakas palauttaa osan tuotteista niin, että tilauksen arvo alenee alle ilmaisen toimituksen rajan, on Mammas.fi -verkkokaupalla oikeus periä takaisin postikulu (5,90 eur), eli Mammas.fi palauttaa asiakkaalleen takaisin palautetun tuotteen hinnan postikulut vähennettyinä. Tämä siis ainoastaan mikäli tilauksen arvo palautuksen jälkeen on jäänyt alle ilmaisen toimituksen rajan.

Peruuttamisoikeuden vaikutukset

Tilauksen peruutuksissa ja palautuksissa Mammas.fi verkkokauppa palauttaa kaikki asiakkaalta saadut suoritukset viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 30 päivän kuluttua palautuksen vastaanottamisesta. Maksunpalautus suoritetaan asiakkaalle sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellei myyjän ja asiakkaan välillä ole toisin sovittu. Asiakkaalle ei aiheudu maksunpalautuksesta erillisiä kustannuksia. Mammas.fi verkkokauppa voi pidättäytyä maksujen palautuksesta, kunnes palautettava tavara on vastaanotettu tai asiakas on osoittanut lähettäneensä tavaran takaisin.

Asiakkaan on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos asiakas lähettää tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Asiakas on vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuden ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Jos tavara on tullut sen käyttämisen tai käsittelyn johdosta myyntikelvottomaksi, asiakas vastaa tavarasta sen koko arvolla.

Noutamatta jätetty tilaus

Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus.

Mikäli asiakas jättää noutamatta postista tilaamansa tuotteet, peritään häneltä lähetyksen palauduttua takaisin Mammasille 20,00€ toimitus- ja
käsittelymaksua. Maksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, toimituksen ja käsittelyn todellisia kustannuksia. Asiakkaalle hyvitetään siten tilauksen arvo vähennettynä toimitus- ja käsittelymaksulla (20,00€).

Palautukset

Kaikista palautuksista on sovittava myyjän kanssa etukäteen ja tehtävä asianmukainen peruuttamisilmoitus. Palautukset tulee tehdä Postin palvelua käyttäen Mammas.fi verkkokaupan antamien ohjeiden mukaisesti. Emme lunasta postiennakko-, postipaketti- tai matkahuollon palautuksia.

Palautusohje:

Palautuksen voi tehdä lähimmässä postikonttorissa. Ilmoita Postin virkailijalle, että haluat tehdä palautuksen Mammas.fi verkkokaupalle. 

Merkitse paketiin seuraavasti:

Asiakaspalautus

Mammas.fi / Noora Hiltunen Tmi
Isopurjeentie 5 A 8
90510 OULU

Muista säilyttää saamasi kuitti palautuksesta.